Personen:
Kiran Madhusudhanan, M.Sc.
Sprechstunde:
C207 Spl, n.V.
C207 Spl, n.V.
Telefon, Fax, E-Mail:
Telefon: | 05121 / 883-40384 |
Telefax: | 05121 / 883-40384 |
E-Mail: | ![]() |
Postanschrift:
Wirtschaftsinformatik und Maschinelles Lernen
Universitätsplatz 1
Universität Hildesheim
31141 Hildesheim
Wirtschaftsinformatik und Maschinelles Lernen
Universitätsplatz 1
Universität Hildesheim
31141 Hildesheim
Besuchsadresse:
Wirtschaftsinformatik und Maschinelles Lernen
Samelsonplatz 1
Universität Hildesheim
31141 Hildesheim
Wirtschaftsinformatik und Maschinelles Lernen
Samelsonplatz 1
Universität Hildesheim
31141 Hildesheim
Publikationen:
- Thorben Werner, Lars Schmidt-Thieme (2024):
Bayesian Active Learning By Distribution Disagreement, in Arxiv. - Thorben Werner, Johannes Burchert, Maximilian Stubbemann, Lars Schmidt-Thieme (2024):
A Cross-Domain Benchmark for Active Learning, in Neural Information Processing Systems. - Johannes Burchert, Thorben Werner, Vijaya Krishna Yalavarthi, Diego Coello de Portugal, Maximilian Stubbemann, Lars Schmidt-Thieme (2024):
Are EEG Sequences Time Series? EEG Classification with Time Series Models and Joint Subject Training, in arXiv:2404.06966. . - Lars Leyendecker, Shobhit Agarwal, Robert H. Schmitt, Thorben Werner (2022):
A Study on Data Augmentation Techniques for Visual Defect Detection in Manufacturing, Bildverarbeitung in der Automation und Kommunikation in der Automation (BVAU 22) . - Dr. Nghia Duong-Trung, Stefan Born, JongWoo Kim, Marie-Therese Schermeyer, Katharina Paulick, Maxim Borisyak, Ernesto Martinez, Mariano Nicolas Cruz-Bournazou, Randolf Scholz, Lars Schmidt-Thieme, Peter Neubauer,, Thorben Werner (2022):
When Bioprocess Engineering Meets Machine Learning: A Survey from the Perspective of Automated Bioprocess Development, Biochemical Engineering Journal . - Tolga Akar, Thorben Werner, Vijaya Krishna Yalavarthi, Lars Schmidt-Thieme (2022):
Open Set Recognition for Time Series Classification, in Advances in Knowledge Discovery and Data Mining: 26th Pacific-Asia Conference.